تیلار مخزن ، پیشرو در اجرا و طراحی تاسیسات مکانیکی

تعمیر و نصب دیگ چدنی

تعمیر و نصب دیگ چدنی

تعمیر و نصب دیگ چدنی

تعمیر و نصب دیگ چدنی ، از جمله خدماتی است که به صورت دوره‌ای برای موتورخانه‌های گرمایشی توسط گروه تولیدی و صنعتی تیلار صنعت انجام می‌شود. انجام این خدمات، به خودی خود کار بسیار دشوار است و نیازمند یک متخصص در این زمینه است. همکاران ما در گروه تولیدی و صنعتی تیلار مخزن ، برای خدمات در زمینه تعویض پره‌های دیگ چدنی یا نصب دیگ‌های چدنی به مشتریان عزیز،آمادگی دارند. در این مقاله برخی از نکاتی که در مورد دیگ‌های چدنی وجود دارد را آورده‌ایم. برای خرید دیگ‌های چدنی به سایت تجهیزستان مراجعه کنید!

تعمیر و نصب دیگ چدنی

نصب دیگ چدنی ، معمولا در محل پروژه صورت می‌گیرد. شاید یکی از مزایای استفاده از دیگ چدنی این باشد که دیگ چدنی به صورت قطعات جدا از هم امکان جابجایی را دارد. یعنی ما می‌توانیم، قطعات مختلف دیگ را به موتورخانه انتقال دهیم، و در موتورخانه ، قطعات مختلف را روی هم مونتاژ کنیم. یک دیگ چدنی به طور کلی، شامل پره دیگ، بوش‌ها و میل مهار تشکیل است. دیگ‌های چدنی بعد از مونتاژ این قسمت‌ها ، آماده نصب قسمت درپوش، در محفظه احتراق، بند‌های نسوز و عایق خارجی هستند.

تعمیر دیگ‌های چدنی ، معمولا به خاطر پوسیدگی در قسمت‌های مختلف صورت می‌گیرد. دیگ‌های چدنی در ناحیه‌ی بوش و پره‌ها دچار مشکل می‌شوند. برای تعویض پره‌ها، با ضربه‌های مختلف ، قسمتی که دچار مشکل است را خارج می‌کنیم . سپس ، قطعه سال را با قطعه معیوب جاگذاری می‌کنیم.

اجزای دیگ چدنی

دیگ‌های چدنی ، شامل اجزای مختلفی هستند. به طور کلی دیگ‌های چدنی شامل پره‌های یگ، بوش‌های آب بندی، میل مهار، روپوش، جای مشعل، درب احتراق و … است. در شکل زیر برخی از اجزای یک دیگ چدنی را به صورت شماتیک آورده‌ایم. بعد از نصب دیگ، دودکش مناسب به همراه مشعل مناسب باید بر روی کل سیستم نصب شود.

اجزای دیگ چدنی
اجزای دیگ چدنی شامل پره و بوش های و همچنین درهای نصبی

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.